Weekend update

.. har inte bloggat på några dagar nu.. dels för att datorn är så seg... men också för att tiden har väl inte räckt till! Jobbade fredags dag/kväll.. sen när jag kom hem så vallade jag tindra lite ute på vår gemensamma uteplats här på baksidan på taket.. sen kom min syster! hon stannade här till nu ikväll! vi tog det lugnt och skönt och hade det mysigt! jag fick fina inflyttningspresenter med! en tavla och ett rosèvin! tjusigt =)

på fredag kväll/natt satt vi ute på balkongen o snackade om allt möjligt långt in på natten och störde oss på alla torgraggarna som kör som fan här utanför... sen la vi oss och sov ganska dåligt men länge... blev bullar och wienerbröd från boijertz som ligger här under =) gick upp och dukade fram massa gott pålägg och satt o njöt... sen promenera vi lite vid vaxsjön, men var otäckt med alla ormar så vi blev rent svettiga så vi vände haha! körde o köpte bär som vi tänkte smaska på! sen framemot kvällen så skulle vi till mormor & morfar på middag! så vi gjorde oss i ordning och körde till EEESSLÖÖV! blev bjudna på varmrökt lax med potatis o sås ! gott! och sen nötkaka med grädde och bär till efterrätt och givetvis kaffe =) snackade och hade det trevligt, drack lite vin med.. inte så ofta man träffar de underbara morföräldrarna! mormor la upp mina panel gardiner med som jag köpt! så snällt...

efter midnatt så körde vi hemmåt igen mättna o belåtna.. kom hem till lille kisen som var sjukt busig hela natten! så lite sömn blev det!! idag så blev det me bullar från boijertz och en god grekisk sallad som vi gjorde själva till middag! så gott! promerade lite med och besökte vår barndoms kompis terese som bor vid området där vi bodde när vi var små! mysigt att gå där! hon är gravid så vi fick se henne lille kula till mage :)

sen vid 18.00 tiden följde jag emma till stationen då hon skulle åka till halmstad igen!

Lägger upp lite bilder på diverse....

Jobba i morgon 7-16 !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback