jobb...

Idag har jag gått bredvid på björkvik, det var sig likt, inte stora skillander.. men tar ett tag o komma in i rutinerna igen (vilka man glömt) 1,5 år sen ja var där... tiden går sjukt fort.. känndes som ja varit där hela tiden, helt konstigt. känns som halmstads tiden inte existerat...:S

sjukt varmt idag, brännt mig lite i solen, så trist... man man e ju en viting...

gick bredvid tobbe idag! min favorit gubbe :)) såå kul att se han igen!! man märker av de andra att man får mer respekt för nu har man utbildning, lite fult ändå.

fick höra från vissa patienter som kände igen mig att jag "måste förskönat mig" gått och blivit strippa" hahah vissa säger så sjuka saker så man garvar ihjäl sig..

ena dagen kan de säga att de älskar en och ena dagen är man något hemskt från underjorden, men det är ju psykiskt sjuka människor man har att göra med.

får dubbelt betalt / timme under midsommar helgen och då ska ja jobba, så det ser jag framemot!!

nu ska jag gå vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback