lill-gammal?

Otfa får jag höra att jag verkar vara mkt äldre än vad jag är..mitt sätt är så moget tydligen... är det bra eller dåligt? är jag för tråkig kanske?? på jobbet får ja ofta höra att jag är så skärpt för att vara 22 år och så lugn och säker på mig själv (vilket ja inte riktigt vet haha) verka vara van inom vården i minst 10 år...

Igår fick jag höra av en patient att jag verkade ha familj och barn och allt för jag betedde mig så ansvarsfullt.. men varför ska man inte bete sig så när man e 22?? e jag konstig eller? han sa att när man får barn blir man ofta på ett annat sätt, mer ansvarfull och ordentlig, men det är jag ändå, han blev häpnad när jag sa att jag varken hade kille eller barn eller hus...

men så är det, jag kanske är en konstig 22åring jag vet ente... men jag tror mycket har med att göra att jag förlorade min mor i så ung ålder att jag var tvungen att bli vuxen tidigare än vanligt och klara mig själv på ett annat sätt...

men roligt att höra att man är skärpt ia.f och sköter sitt jobb bra! och jag är nog jävligt bra på att hålla masken med när jag är ledsen eller mår dåligt.


Ikväll är jag ledig då ska jag bege mig till hässleholm, long time no seen...besöka emmisen som är på besök från norway =) vi ska dricka vin och snacka skit ! sen skall jag sova där hos henne, blir en hel mysig kväll/natt har jag en känsla av...

Passa på att sola gott folk idag ni som är lediga!*



Kommentarer
Postat av: Diana

I så fall är jag också en konstig 22åring! Har en kompis som är tio år äldre än mig och vi har ett lika moget sätt så.. tycker bara det är bra att man kan vara mogen och ansvarsfull även om man inte har barn och så vidare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback