måndag...

Idag har jag varit ledig och är även i morgon.. var även ledig i helgen.., tänkte berätta lite om det... i Fredags åkte jag hem till hansson! vi satt och kollade på saw filmerna och bara snackade skit ! stekte korv mitt i natta haha...

Lördagen spenderades framför tvn hela dagen/kvällen var ju det KUNGLIGA BRÖLLOPET=) mer än så gjorde jag typ ente den dan...

Söndag: morgonpromenix med carro, kollade OC avsnitt hemma hos henne sen och sen såg vi michael jacksson filmen This is it hemma hos carina...


Idag då, har jag varit och tittat till mina älskade djur! som jag saknar dem! men får min egen lilla lya förmodligen till helgen så ska flytta in då:) och då får jag ha min lilla mise runt mig varje dag! Jag jobbar i helgen men pappa kunnde vara med på besiktningen av den och ta nycklarna! den ligger precis ovanför boijertz i centrala höör, med en mysig vit balkong.. den är på 31kvd så inte så litet, tyckte den var jätte mysig!! behöver bara köpa en extra garderob till alla min tusentals kläder o skor!!! och sen ett vitrinskåp som jag kan ha mitt porslin i fanns inte så många skåp och jag har samlat på mig massa !

är glad att jag fått lgh så fort, bara någon vecka, tur i oturen kan man väl säga... så i veckan åker jag hem till johan och packar ner det som är mitt.


Nu väntar jag på att håret skall torka så jag kan göra mig klar, ska ut och äta med elli, äntligen e hon hemma från Rhodos <3

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback