Midsommar afton!

är det ju idag! hoppas alla har skoj med skumpa o god mat och diverse festande =) själv jobbar jag i helgen.. 16-21 nu ikväll, så inte lönt att fira... inte med tanke på jag jobbar 7-21 imorgon! hela dagen med andra ord.. men goa pengar! tur är det.

Känns skönt att vara tillbaka på björkvik, känns inte som jag varit där i från i mer än 1,5 år!! rutinerna är dem samma och alla saker ligger på samma ställe, nästan samma patienter m.m. så ganska skönt! och jag gillar att jobba här, ganska lugnt för det mesta och på sommaren har man roliga utflykter samt att ja tjänar bra!

sommarvikarierna verkar bra denna sommaren, ungt folk, vilket gillas! så himmla bra att här är 50/50 män & kvinnor ..blir inte så mkt skitsnack då.

Ikväll har vi haft det trevligt! ätit god smörgåstårta och jordgubbstårta m.m. hade en fin midsommar stång nere vid sjön, som de hade dansat kring under dagen. Jag och sibelle (en annan vikarie) körde ut till ormanäs och plockade blommor till stången igår! så varmt o skönt det var och skönt att komma ut lite, men jag skrämde upp oss båda för ormar! haha så vi fick leta som galningar efter blommor som var vid vägkanter :P

dessa patienter kan egentligen inte bo bättre, så nära naturen och precis vid den stora ringsjön med jätte stor trädgård och mycket utrymme..

Nu ska jag ta en dusch kolla lite på tv sen hoppas jag john blund kommer snart med tanke på jag ska upp 06.00!!

Kraaam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback