Vinkväll på dykens väg!

Igår hade jag en hel mysig dag! sov först jäääätte länge, så gött. Sen gjorde jag mig fin och lånade pappas bil och körde till hässleholm o träffade emmisen! hon är hemma från norge nu så var tvungen att träffa henne! så mysigt vi hade! men på onsdag åker hon tilbaka till norge igen :(

vi drack massa vin och käka massa goda ostar o kex! satt ute o solade o mös till solen gick ner... fick besök med av lita grabbar som ville joina...

sen kollade vi på äntligen midsommar framemot natten, den var inte så jätte bra...


Idag sov vi länge, sen stack vi in till stan och åt frukost! bagels och wienerbröd :) satt i stan och solade ett tag också och checkade affärer .

vi båda fick lite färg idag så det var najs.

Imorgon ska jag jobba igen, 13-21



Hoppas hoppas jag får min lägenhet snart!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback