22 års dagen!

är super trött idag! praktiserat hela dagen, fick till och med jobba över :( var inte hemma förens efter 17.00...

men ia.f dagen började jätte bra, soligt väder och jag var super utsövd :) kändes jätte bra! men sen på praktiken blev det jobbigt, hur mkt som helst o göra...  tänka och kunna!

hade föresten jätte ont i njurarna igår :/ tog prover på sjukhuset när jag kom dit som min handledare fixade.. och det visade lite blod i urinen och förhöjt av vita blodkroppar och en rubbning, inte bra... men idag när jag vaknade så var det borta, skönt(!) trodde det kanske var på väg att bli en njurbäckens inflammation eller ngt.. hemskt.. man är så nojjig när man är på sjukhuset, så mkt hemsk man kan få och massa komplikationer.. man ser dem som kommer in bra men ut j'tte dåliga och återkommer igen och är hur sjuka som helst :( hemskt!! är livrädd att få en sjukdom och behöva opereras...

men men nu är det min födelsedag iaf! ätit smörgåstårta och kladdkaks muffins med min kära pojkvänn ikväll och fick fina tulpaner!  ska gå på en sminkning senare i vår på makeupstore som han ska betala =) tackar för gratulations kort och sms samt facebooks gratulationer! :-)

puss till mina vänner!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback