Daddy!

Idag har vi haft pappis på besök! Det var trevligt, inte så ofta man träffar den gammle gubben... men oftare blir det sen när vi flyttar ner igen... Vi kollade ia.f på tv, drack kaffe, åt middag och efterrätt och snackade om allt möjligt... Johan stod i köket idag ;) han lagade tortellinigratäng som innehöll totellinis,fläskfile bitar,bacon,grädde,curry,salt,peppar och riven ost över! sen gjorde jag en sallad till! skit gott!

sen åt vi kladdkake muffins med en klick grädde på! mums säger jag bara! pappa var nöjd med maten med :)

Nu är kl 22.00 dags att sova (brukar lägga oss tidigt)


Skriver kanske mer imorgon!!! GODNATT *


Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe ja, träningen är en stor del av livet :) Älskar att röra på mig!

Jo, det är bara bra med mig! Med dig också??



ps. choklad kladdekaksmuffins är bara sååå gott! :)ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback