Släkt kalas i höör............

jahapp då var det också över! tiden går så fort!

Jag och johan körde ner fredags kväll efter jobb och praktik... vi hamnade först hemma hos johans föräldrar på middag =) Åsa bjöd på plankstek =) såå gott.. massa gott kött och såser =) Pratade lite om allt möjligt och fick mina födelsepresenter! jag fick; Två mascaror, Maxfactor och två berlocker till mitt pandora armband :) Blev glad! får alltid saker jag behöver!! Sen körde vi sakta men säkert hem till pappa.. släppte av min lille kise ! somande ganska fort den kvällen var såå trött, tog en lång välbehövlig sovmorgon.. tittade bara på tv och tog det lugnt på lördagen.. duscha och gjorde mig fin för kalas nr 1 i ormanäs :) Johans pappa och lillebror fyllde år...

Det bjöds på god lax och vin & öl till maten och fördrinkar! sen åt vi två sorters tårtor och chips och godis! där va massa folk.. släktingar,vänner till familjen och kompisar till hans lillebror..

Vi följde med marie (hans syster) sen och tog in hennes hästar! så mysiga! vill med ha pålle! och deras lille kusin ville med ut, han är inte så gammal.. han tycker om pållar! och sen ville han ju givetvis prov sitta deras stora traktor och deras motorcyklar och johans cross =) haha han satt och gasade och skrattade så himmla högt o glatt! sån söt unge!¨han kanske med vill bli en bonna - påg :P

Är glad att johan är uppväxt på gård och alltid varit en bonna påg, så han kan allt som har med gårdar o djur att göra.. det e jätte bra för båda vill ju bo på landet sen ! där har ja haft tur med lille johan! och hästar gillar han med :)

Söndagen sen... blev det kalas nr 2 hemma hos pappa.. mormor&morfar kom + Farmor Vi åt kassler med potatisgratäng och en god tårta till efterrätt.. Fick pengar,en fin höna i porslin nu till påsk och en broderad tavla mormor hade gjort :)

Av Emma fick jag en present påse med anton berg choklad av olika sorter och en kylmagnet...

Sen efter 3-4 timmar åkte dem hem igen och även vi efter vi hade packat och haft oss... stannade till på några ställen, hos kompisar..brukar bli så... Stannade inom Rebecka b.la fick min present=) ett presentkort på kläder på Laroth stedht i höör! alltid varit nyfiken på och handla där.. realtivt nyöppnat... sen stanna vi hos två av johans kompisar med ...

Det var en mysig helg.. Längtar tills vi flyttar ner så man kan träffa dessa människor oftare.....bara "springa" över om man vill =)

NU ska jag städa lite och plugga :/ lägger upp lite pics på mina presenter b.la...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback