SOOOOL!

Så himmla skönt väder idag..Idag har jag varit "ledig" har städat och haft mig ( som vanligt) så mögigt nu när vi har kisen :S )

jag har dammat överallt,dammsugat golvet, bäddat nya lakan i sängen,torkat av i skafferi skåpet och bestick lådorna och tvättat salt/peppar kar och lite så, sånt som lätt blir flottigt... känner mej flitig! sen har jag tvättat 2 maskiner tvätt med...


Städning av max bur sparar jag till johan ;)

Sen nu i em har jag suttit ute på balkongen och solat! såå himmla vamt, satt bara i linne.. fick lite färg allt..

Pratade med Sandra oxå, hennes födelsedag idag! GRATTIS!!! <3 hade så mkt att prata om, hon är så bra på att lyssna.. pratade av mig om en del jag var tvungen att prata om! skönt att få lite feedback och en som förstår en och håller med en...

somsagt blir skönt när vi kommer ner igen så man kan träffa alla sina darlingsar oftare... SAKNAR ER!

Nu ska jag käka lite + diska sen bär det av till gymmet för ett spinningspass! vid 17.00 tiden arrives the bus..


(Lägger upp en bild på en cool sol! bokstavligt & bildigt talat :P)




Kommentarer
Postat av: Diana

Så tradigt när det klöddar hela tiden! Hatar också skolan just nu, så jäkla mycket hela tiden! Puss och Kram

Postat av: Diana

Jo jag klarar det mesta men har en kurs som jag fortfarande är underkänd i :/. Får hoppas jag klarar den nästa gång!

2010-03-26 @ 14:33:45
URL: http://salsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback