Väla helsingborg

Har vi varit på idag! steg upp ganska pigga vid 9-10 tiden, somna skit tidigt igår så man var rätt utsövd!!! blev inget fredags mys, alldeldes för trött.... men passade på lite tidigare på kvällen att raka kroppen, smörja in mig, fila fötterna och måla tånaglarna, tog en ansiktmask och färga brynen lite :-)

Tog inte alls låg tid att köra till väla idag, skönt. Vi Handlade presenter till alla mars grisar... dvs till pappa,emma,carro och till johans pappa och lillebror! blev besök inne på bl.a H&M,body shop,skivlagret,panduro och givetvis pölse mannen :)) tog varsin god körv innan vi körde hemmåt ;p

Till mig själv handlade jag faktiskt en lotion inne på body shop. Papaya, hoppas den är bra för jag får utslag av alla mina andra vanliga lotions :S eksem och klåda :S visst man är torr nu men det ska ju inte bli värre av att man smörjer sig. Så får se. Älskar body shops produkter!

Sen handlade jag ett nytt mineralpuder med!

eftermiddagen/kvällen sen har bestått utav present inslagning,pyssel,matlagning och bakning! ska bjuda pappa som kommer hit på kladdkakemuffins och tortellinigratäng tänkte vi, hoppas det blir gott! har kollat lite grann på melodifestivalen emellan all disk :P Nu har jag duschat och sitter här.... blir väl snart sängen med min lille mys gris vi är trötta och sledna båda 2 <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback