Vår i Halmstad!

Jätte skönt väder idag! vaknade av att solen strålade in! skönt! Idag är jag "ledig" inga lektioner.. sista lektionerna i morgon för denna kursen...

Idag tog jag bussen in  till stan efter frukosten... skulle handla ett par jeans men hittade inga jag ville ha  :S får åka iväg någonstans till ett köpcentra kanske och kolla! för måste verkligen ha!!!

Behövde lite hårprodukter, så blev inne på åhlens! billigt måste jag säga! Köpte shampoo+balsam och hårspray från Syoss och en hårinpackning och silkesdroppar från PHC landade på typ 380:-!! brukar köpa shampoo och balsam för enbart 400:- typ..frisör märke då, men tänkte testa Syoss och se om det är bra!

Sen köpte jag en scarfs och nya lashes samt lite tröjor, finns så mkt vårigt! vill ha hur mkt som helst! Men gå inte när man är student.

Lägger upp lite bilder på mina fynd...





Skattekuvertet kom idag med! visste att jag inte skulle få så mkt nu när man pluggat... men fick ia.f någon tusing, känns skönt behövs senare!!


Skall ner till gymmet sen och cykla spinning! skoj :-))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback