Vår väder och besök på BAS

Idag har det varit skönt i luften som attan! gått heldag i skolan idag hade redovisning på fm lite grann om apu och en annan uppgift... sen nu i eftermiddags var vi på besök på BAS.. som står för Brand,ambulans och Sos....

Fick kolla på brandbilarna, ambulanserna och se en film om olyckor och hur de går till väga då..samarbetet emellan ambulanserna och branmännen och SOS som ¨svarar i telen.

väldigt intressant,undersöterskor kan tydligen oxå jobba på SOS coolt :-)

promenerade hem efteråt, tog minst en halv timme i rask takt, så super skönt med frisk luft och motion... Kom hem till en mindre rolig disk som jag tänkte ta itu med nu!!! sen väntar jag på svar från läraren om vad jag fick på min APU uppgift!!! :/

Ledig imorgon- spinning på kvällen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback