Denna dagen=Inte bra!

Dagen började med att ja sov väldigt dåligt, ont i huvudet och diverse.. men gick upp för att ta bussen till skolan, kände mig snorig så skulle snyta mig, men då börjar det stört blöda, hann knappt blinka innan det kom :S
så bussen kunde ja glömma att hinna med till skolan!
Jag satte mej ner och tryckte och försökte stoppa det, men ikke.. kännde hur det pulserande och fick stickningar i näsan och det kom mer o mer, blev så mkt så ja fick svälja en del med så det kom i munnen :S jag satt här hemma o knep om min lilla näsa en halvtimme nästan innan ja beslutade mig för att ringa till min syster.

var väl akuten som gällde. Som tur var lånar dem pappas bil nu så hon kom hit snabbt, körde upp mot sjukan och närmare bestämt kom till öra-näsa-hals mottagningen där de tog emot mig! jag fick sitta med bedövningstussar i näsan ett tag innan "ingreppet", sen lös de och undersökte min näsa och hittade vilket kärl som blödde, när dem då undersökte var det nästan värsta jag vatt med om! körde in en lång smal slang med en fick lampa in i näsan upp i hjärnan typ , kändes jävla äckligt!!! ja klarade inte de utan började böla (givetvis) och slog bort läkaren haha! hon bad mig snällt att inte göra så för hon kunde förstöra näsgången(som om ja vore ett litet barn)
Tur de inte frågade mig vilket yrke ja jobbar inom;)

det gick ia.f ikke! grät och var rent darrig, herregud, sen spruta hon in bedövningsmedel och löddade med en tops i min näsa på kärlet, sen pregade hon upp bomul med olja i som jag fick ha i näsan i 3 timmar (såg hemsk ut ) men skolan kunnde ja glömma idag, tråkigt nog, sista veckan och är inte klara med allt .

men men vad gör man? och inte rikare gick jag där ifrån ia.f utan snarare - NOLL :(

TYPISKT! Och jag hatar att blöda från näsan och inte ha kontroll över det! obehagligt!

fick komma hem till emma o janne efteråt och åt god mat och fick fina examens presenter i förskott! så blev lite gladare! och även namnsdags present, för LINA dagen är ju den 20 maj =)

Hoppas ni haft en bra dag ia.f!!




Kommentarer
Postat av: Diana

Usch så hemskt! Är riktigt obehagligt när de kör upp saker i näsan eller ner i halsen :/ Hoppas det är bättre nu! Kram

Postat av: Diana

Vad skönt! Jodå det är bra med mig och kisarna! De är så busiga :)

2010-05-31 @ 18:49:13
URL: http://salsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback