Hinner knappt med mej själv!

Bloggtorkan kommer smygande känner ja.. hinner verkligen INTE blogga varje dag! Just nu är det såå mkt, praktiken är slut, men massor av arbeten är kvar!
slutar på fredag men ändå ska dem pressa in allt in i det sista :S så är måttligt stressad!

och sen är det skola varje dag veckan som kommer+ måste packa klart allt, lämna in alla våra nycklar, STORSTÄDA! spis, kyl, ja allt... adressändra,folkbokföra m.m. vi flyttar ju redan på lördag,dagen efter min skolavslutning, johan börjar sitt nya jobb på måndagen så lika bra då!
Men blir stressad av att tänka på allt bara, men ska försöka ta ett djupt andetag o lugna ner mina nerver, för är så typiskt mig o stressa upp mig för allt .
Nu ihelgen packar vi så mkt vi kan oxå, men kan dock inte ta allt för måste ju äta i veckan, så lite porslin o grytor får stanna och badrums grejerna med och diverse kläder som jag ska ha och skor... har varit i gång hela dagen känns det som,. inte hunnit laga mat förens nu så väntar på maten nu, så ska äta och dricka ett glas vin tror jag för att bli lugn! haha :P

Igår föresten så var vi i tyringe på holmagård och firade johans morbor, han var klar med sin utbildning så hade hans fästmö fixat en överaskningsfest! jätte mysigt var där, vi satt på ett höloft! o maten var beundransvärd god!! god krämig potatisgratäng med ost, grillad gris, vitlökssås,sallad med fetaost och bröd till! vi stannade ett par timmar sen körde vi hemåt igen..


ha en bra helg till  er alla och missa inte eurovision songcontest, fast så jäkla synd Sverige inte tävlar! :(


*Lilla Tindra tog tillfället i akt och smög in i skåpet, nu när det blev plats :-)



Cheers!


Kommentarer
Postat av: Diana

Är alltid så mycket i skolan i slutet av terminen. Förstår inte varför de alltid ska pressa in allt då! Förstår att du känner dig stressad men allt löser sig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback