Kristihimmel...

Är det ju idag! jag är ledig.. men sen fre-sönd är jag på praktiken! tradit med helger...men men.. vi skulle behöva börja packa men får ta det så smått en kväll i veckan, visst kanske en månad till vi flyttar (lite mindre) men bäst o börja i tid!
Igår cyklade jag en timmes spinning! var dö skönt! riktigt bra musik och en bra instruktör! har träningsvärk idag! gött =)
Idag har både jag o johan varit lediga! vi tog oss en sväng på galgberget, promenerade 5 km rundan! såg ekorrar som hoppade i träden! så söta.
Plockade även några pinnar till max som han kan gnaga på, han gnaggar upp sina pinnar fort!
Sen handlade vi lite nödvändigheter på NETTO, och åkte hem och lagade lax soppa! var riktigt god! lägger upp receptet sen!
Nu dricker vi varsin kopp kaffe och ska snart diska litegrann,hoppas på sommar-sol snart gör inte ni?

PUSS & KRAM


Laxsoppa med vitlöks bröd till .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback