sommar-helg!

Äntligen ledig lite grann :) skönt..hela helgen ledig! å det är strålande väder ute! Lilla Rebecka kom tuffandes upp igår kväll, vi åt god fläskfilè och drack vin och blev lulliga! sen kollade vi på familjen är värre! så himmla rolig!
Skulle egentligen ta oss ut till puben men orkade inte det sen! la oss vid 24.00 tiden...
sen idag, vaknade upp med strålande väder, käka lite frukost och sen begav vi oss ut! gick några varv i stan och njöt av vädret och rebecka shoppa loss ;)) hon handlade kuddar och inredning till sin lya och kepsar samt lite annat.. sen tog hon hål i örat! så nu har hon två hål på var sida, vilket jag med funderat länge på att göra men har inte blivit av, men det är snyggt så ska göra det en dag jag med! :-)

själv handlade jag bara en deodorant och en anisktmask! vilket jag behövde..

Sen fikade vi lite! på ett danskt cafè i stan! åt smörebröd! en grov macka med lax o räckor! gottit! aldrig  ätit smörebröd innan men det var faktiskt väldigt gott .

sen bestämmde vi oss för att köra ut till tylösand o njuta av havet en stund med. köpte varsin kulglass och avnjöt på en klippa längs havet! så himmla härlig dag,. men nu har hon tuffat tilbaka till höör vilket är sorligt :( men nu ska jag o gubben laga kyckling och slappa ännu mer :)




Kommentarer
Postat av: carro

verka som ni hade en mysig helg, har ju varit super fint väder oxå:)typiskt man skulle ble sjuk men men sånt som händer. men vi får ju gott om tid å ta igen allt förlorat snart igen vilket är kul hehe.. puss

2010-05-23 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback