Youtube..

Har jag suttit på ikväll nu, kollat på massa unga töser som är döda, tagit självmord, blivit mördade m.m. så hemskt så mkt ungt folk.. en tjej, (therese johansson, 16 år ) blev mördad i skogen för ett år sedan pga av att hon råkat kyssa fel kille, så hemskt! vad ska man säga, göra eller betè sig för att undvika dessa sistuationer? fel ord kanske kan sluta med att man blir ihjäl slagen!
mord & slagsmål kommer längre ner i åldrarna hela tiden, hur kan så unga männsikor ha hjäl varanndra? i 15års åldern???? så hemsk!! borde inte få finnas!

å unga hoppar framför tåg o allt galenskap, riktigt många som tar självmord varje år.. har ju läst lite om det i skolan och gått på föreläsningar, men man kan nog aldrig förstå det, tycker livet är grymt många gånger! inte på alla man märker att de mår dåligt heller, på de man märker (genom depression, finns ju fin hjälp att få på psykkliniker!! man blir bra, tveka inte att sök hjälp)

hittade en fin låt på youtube


lägger upp den här!

http://www.youtube.com/watch?v=5rfVgwJEaRc&feature=player_embedded


vad tycker ni? borde man inte få stopp på allt våld, depressioner och suicid tankar?? men hur :S man kommer ju vara livrädd själv när ens barn hamnar i tonåren...



Kommentarer
Postat av: Diana

Usch ja, hemskt med allt sånt som händer! Synd bara att det är så svårt att stoppa :S. Jag håller med dig det ska vara fläskfilé och beasås :)

Postat av: ia

ush ja, jag får ångest när jag tänker på att Levi ska växa upp o se sånt hemskt, hur ska man göra som mamma för o undvika sånt liksom :( Men vi får hoppas på att vår generation får massa kärleksfulla barn som kan ta hand om varandra o vår fina planet :) Jag ska tvinga levi o titta på pocahontas hela sin uppväxt haha!! :P

2010-05-26 @ 12:47:40
URL: http://iiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback