a while...

minst en vecka sedan jag bloggade nu... har väl inte hänt ngt speciellt antar jag.. mest jobb... varit sjukt stressigt på senaste....

Men i lördags blev det ia.f utgång =) Luckys lada! förfestade ett gäng hemma hos carro. Sen begav vi oss dit. Var där till stängnings dax 03.00 .. köpte drinkar, snaps m.m. haha så ni kan ju gissa hur väck vi var =P

dansade och träffade jätte många roliga vänner å filurer, tur man var ledig denna helgen altså=) fast gick in extra å jobbade till 17 på lördan...

Igår (bakisdagen) var jag o carro hos henne och åt hämtmat och chips o dipp och kollade på sex and the city 2... as bra !!

Idag oxå ledig- elin kom besök hon o hennes vovve! tindra var skit skraj haha.. men bara å vänja sig, de har ju träffats innan, tindra kommer ju från deras hem :) vi köpte varsin baguette på boijertz o snacka en del skit :) kul o se henne igen !!! redan planerat in en ny träff i almanackan .

NU ikväll har jag o carro tränat body attack! shit det e verkligen en attack mot kroppen hahah, så jobbigt! och vi promenerade fram å tilbaka till gymmet, gött :)


Jobba imorgon... å resten av veckan.. till helgen hoppas jag på ett besök i lund o shoppa lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback