=)

Idag kännde jag mig betydligt bättre så jag gick till jobb! åkte ju dock på en virus infektion till för en vecka sedan :( vaknade as tidigt av snöplogning, trist.. men lika bra att gå upp, bilen fick man skrapa och varmköra innan jag rullade i väg, körde typ 40km hela vägen sjukt mkt snö ju :S jobbade till 15.00 idag gick bra. Det var lugnt, patienterna var lugna så tog det i min egna lilla takt. Satt mkt ner och bara pratade och drack te....

när jag kom hem sedan var det dags att inhandla en ny orkidè från blomsterverksta`n vilket jag gjorde! sen blev det ett besök inne på Laroh stedth och köpa varma päls vantar :D och ett par fodrade långa sockar! såå gulliga! jätte nöjd med mina köp .


ha en fortsatt trevlig kväll!* sov gott!





Sen nu ikväll har jag varit nere i förrådet och rensat lite och plockat fram mitt julpynt! så jag har det framme i lådan tills det är dags att pynta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback