Mys helg...oooja...

någon av den trevligaste helgen på länge faktiskt..(faktiskt inget festande involverat hehe) I fredes jobbade jag till 12.30 sen hem duscha os.v....sen köra mot novalund där ja behövde lite kläder o dyl... efter shopping rundan i mysvädret styrde jag bilen mot eslöv till mormor o morfar =) blev bjuden på god kyckling gratäng med ris och apelsinkladdkaka till efterrätt =) hade köpt med mig pepparkaksmintcrisp från delikatessaffären inne på nova!

vi snackade om allt möjligt och kollade på IDOL, satt uppe och snackade enda till 23.30 innan jag körde hemmåt till tindris <3

mkt trevligt...

Lördes (igår) STORSTÄD! bädda nya lakan, dammsuga överallt inkl soffa fåtölj m.m... dammtorka,torka golv,diska, torka spis och fläkt+ städning av toaletten och vasken samt putsa speglarna...

sen anlände "bror" micke ! säkert snart 2år sen sist..kan det stämma? vi gick och köpte två pizzor, popcorn och massa gottis och hyrde 3 filmer =) blev ett riktigt filmmaraton! mkt trevligt var det att träffas igen! fick en tidig julklapp av honom, en LG DVD spelare, blev jätte glad! preics vad jag behövde !

han sov över och åkte hem i morse efter kaffe och bullar från boijertz :-)

nu ska jag strax träffa carro efter jag tagit mig en dusch och plockat undan lite... vi ska ner på julskyltningen och ta en lussebulle kanske o en kopp chokladmjölk ;-) som om man behöver det? HAHA

måste även återlämna filmerna....

Imorgon blir det jobb igen enda till tors... sen ledig fredag...sen jobba lörd-sönd... aja det fixar vi....


Hoppas ni oxå haft en lika bra helg som jag, i detta fina vinterland :) i veckan ska det pyntas oxå och hoppas snön ligger kvar och endast tomten är vaken ;-) ska köpa fina juleblommer här nere i blomsteraffären och hämta ut mina julgardiner och se hur det blir:)


lite bilder på min shopping....


Toppar och en kjol från GINA,två jeans och tre par trosor inne på veromoda,en hårborste, en ögonskuggsborste,Britneys nya parfym,en ögon skugga och ansiktstvätt från Clinique från kicks.. köpte man två produkter från Clinique fick man en gåva som innehöll: en liten fuktkräm, en foundation, ögonskugga,mascara,sminkbortagare m.m. =) Sen blev det ett par vinterkängor från DINSKO



*Min fina skivspelare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback