Skrattar på mig!

Jag gick in på Agria.se och mailade en vetrinär angående min kise! som har fått två knutor i ljumskarna ganska stora! berättade att hon var steriliserad och hennes ålder m.m. och då fick jag tilbaka ett väldigt roligt svar! :



"2010-11-03
En vanlig biverkan till kastration är att ketterna lätt blir feta. Katten har
sina bilringar i ljumskarna. Troligen är det denna fettdepå Du känner.
Det fins speciella foder för kastrerade och feta katter. T.ex Hills Science
Feline Light Adult.
Liknande foder finns av andra märken i ZOO-handeln och på klinker.
Låt aldrig katten ha fri tillgång till sitt foder. Mät upp en dagsranson och
fördela på 2-3 mål.
Fri tillgång till foder ger feta katter."


Tack för din fråga. Hoppas att du är nöjd med svaret.



haha ursäkta min katt är inte fet =P bara lite tjock! och bilringar?? haha shit sån rolig vetrinär!' :D'
men tur det inte verkade vara något allvarligt ia.f!

Kommentarer
Postat av: carro

Hahaha nää tindra e inte fet. vilken vetrinär haha:)

2010-11-03 @ 21:15:59
Postat av: sis

haha som jag skrattade!! hon nämner ju feta hela tiden. Shit. Nä fet är hon inte, lite tjockis bara;)

2010-11-03 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback