Det som är fint med hösten...

Den är sååå fin tycker jag! mysigt och fint med alla färger på löven och när de faller :)
behagligt och friskt att vara ute =) speciellt när det är sol!
Kläderna på hösten är finast!! finns så mkt!
alla discon som varit stängda under sommaren startar ju igen :)
Det är mer tilllåtet att slappa i soffan med en mysig filt :)
och massa bra serier startar igen på hösten.. bl.a bonde söker fru,idol,greys anatomy m..m
man kan tända underbara ljus!!! älskar höstmörkret .
Till halloween har man pumpor och fina ljuslyktor, och man kan äta spökbakelser på cafèerna hhihi ;)

något jag glömt?

här kommer två bilder på höstmys hos mig och min nya byrå som är färdig monterad nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback