Måndag i oktober!

då var snart denna månaden över också :/ lite deprimerande med tanke på november är en kall,grå trist månad! september & oktober kan vara underbara när det är soligt och alla vackra löv!

Idag har jag varit ledig men hunnit med en hel del :) började dagen med att mixa en smoothie! med hallon,banan och blåbärs fil! fy vad gott det blev !! sen hade jag tid hos therese att fixa håret idag! blev ljusa slingor och klippning, topparna offcourse! blev nöjd ! sen köpte jag Matrix sleek look shampoo och balsam där också :)

gick hemåt sen igen (runt hörnan haha) sen åt jag lite grann sen ringde jag en del telefon samtal och fick fler jobbe tider och så...

sen gick jag ner till byn igen och lämnade in min klocka, den satt lite för hårt så han fick sätta tillbaka lite på armbandet så den sitter bättre nu, som tur var sparade jag delarna han tog av sist! äntligen fick jag gjort det...

sen hade jag pengar på ett tillgodo kvitto inne på laroh stedth sen 2 månader nästan tilbaka... gick in dit.. och wow vad snygga kläder de fått in och hyffsat billigt!!! köpte två gardigans , en grårandig och en brun och en vanlig långarmad tröja med en ficka på bröstet och en party bolero med lite glittrande palleter! gardigansen var sjukt sköna så bommuls mjuka i materialet. Hade velat in och handla en sådan långarmad bas tröja till i grön färg riktigt fina och billiga var dem.

sen nu sitter jag här och skriver lite får äta lite strax för 18.00 är det ett body attack pass på gymmet! får mental lugna mig innan haha för riktigt hårt är det passet!

i morgon ska jag gå bredvid på en annan avd inne på sankt lars! sen onsdag ska jag jobba natt på Björkvik och lörd-sönd dag/kväll på Björkvik!



ha en fortsatt bra höst dag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback