Senaste dagarna..

Efter det att jag kom hem från halmstad har jag pulat lite här hemma & städat, handlat lite mat till mig & tindris! Fått lite jobb dagar och även hunnit vara på en intervju inne i lund :) sökte jobbet för kanske en månad sen minst! var intervju 13.30 på sankt lars inne i lund, hittade med hjälp av en GPS jag fick låna! *tusen tack*
Väl där inne gick det bra, hade presentationer och gick igenom verksamheten och avdelningarna och även individuella samtal och drack kaffe!

det gick bra tror jag för de skulle höra av sig på måndag ang bredvid dagar, så det låter bra! och sen måste jag jobba minst 8 dgr per månad och max 19 dagar eller 14 nätter. Man har en sida på internet man loggar in på och bokar sig på lediga pass! så man blir inte inringd utan man bestämmer själv vilka dagar man vill jobba , bra ju =) lönen kan väl diskuteras men svårt att hitta annat som slår lönen där jag e nu =)

finns nog ett 15 tal avdelningar som innefattar: psykoser,ätstörningar,själskadebeteende,bordeline,adhd-damp,depressioner,missbruk och en avgiftningsenhet ..ja det innefattar det mesta inom psykiatrin! vissa stannar bara några dagar vissa stannar månader ...

ska bli spännande nu att gå bredvid och se vad detta är , våld & hot skulle vi få gå kurs i  för det förekommer mycket här...

Snart är det helg! då ska jag nog kolla på TV och lite sånt inne på ONOFF! sen får vi se om det blir ngn festlighet?!?

SOV GOTT:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback