veckan som gått...

ja bannemej nu är det fan helg igen!! var tog denna veckan vägen? jo ska berätta....
Har varit hemma hos sibelle, har varit på IKEA och har gått bredvidgång på sankt lars inne i lund! sen har jag tränat...

Bredvidgången gick jätte bra! 2dgr, ska få fler nästa vecka, är ju tots allt en hel del avdelningar! väldigt intressant men ganska mkt sitt tid är van vid fart o fläkt på björkvik men men altlid bra att ha timmar lite överallt! kom skit bra övens med min sk handledare =)

Och igår var jag ledig då åkte vi till IKEA! :) blev handlat en del trevligheter (kommer bilder senare) blev en stor byrå,kristallkrona till taket! sååå gullig!! , handdukar,tvättkorg,lampa till vitrinskåpet,påslakan och ramar.. tror det var alles?

sen imorgon är det jobb på björkvik... Nu skall jag sova är as trött!! nattinatti *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback