Vet ni att...

Jag har någon som tittar mig djupt in i ögonen och förstår allt jag tänker och säger...
en som klappar mig på kinden och kommer till mig när jag är ledsen..
en som lägger tassen på min hand när vi kollar tv tätt in till....
en som jamar så fort hon ser jag öppnar ögonen på morgonen...
en som ligger och tittar på mig hela natten och vakar över mig tills jag vaknar....
en som ofta ställer sig på bakbenen och sträcker sig fram till mig och pussar mig och nosar mig på munnen...
en som springer till mig så fort jag kommer hem...
en som förmedlar så mkt kärlek till mig.... och uppskattar och älskar mig lika mkt som jag älskar henne! en sann trogen vän!
det är Tindra det! <3


Kommentarer
Postat av: ia

Tänker på dig ofta mitt lilla frö, du e så söt <3 Ge Tindra en massa kel från mig! Love// Granny <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback