Visit i Per Gessles stad....

sönd-tis har jag varit i halmstad hos sis & janne! var trevligt.. snart ett halvår sedan man var där och bodde där ju.... det var mkt trevligt =) Vi gick på stan och shoppade bl.a massa kläder! typ: halsduk,koftor,cardigan,t-tröja,leggins,hoodtröja =) Och sen hitta jag lite heminredning,presenter, och body butter inne på the body shop med COCOA! sen gick vi på ansikts behandling inne i stan! det var jätte mysigt !! gick 2 för 1, så det var najs.
Sen promenerade vi en lång runda och sen lagade vi mat! blev ryggbiff med potatiskroketter och bearnaie sås och sallad till =) MUMS! sen gjorde vi en härlig brylèpuddig till dessert=)

Sen dagen efter så promenerade vi vid kalkbrottet säkert 1,5 h! så skönt vid havet =) sen köpte vi med oss sushi hem, mkt gott blev så mätta!!! sen pratade vi om allt möjligt och hade det allmänt mysigt där. Sen var carro så gullig och kom upp och hämtade hem mej så jag slapp ta tåget :-)

Lägger upp lite bilder på vår goda mat vi lagade och på det jag shoppat ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback