De senaste dagarna...

Har jag varit ledig... lönen har ju trillat in på kontot så rastlös har jag inte varit.... betalat räkningarna är klart! har handlat mat o diverse hushållsartiklar till mig & kisen! har tvättat, städat och hämtat en ny soffa =)
.... och senare ska jag ner till IN2SHAPE och teckna träningskort :-) ska bli så skönt att komma in i tränings rutinerna igen!

Så jag har haft å göra.. det enda som e  drygt här nu är att jag ska tvätta klädseln till soffan för den är begagnad, så den är i delar.. så är rätt trångt här inne :S och har inte tvätt tid förens på fredag! sen har jag  den andre soffan kvar här... så den måste jag också ställa någonstans.....

Fick ett överkasst av sibelle igår med när jag var där och hämtade hennes soffa! så snällt :) vitt och fint, som jag velat ha! Carro följde med hem till sibelle igår och träffade alla hennes djur, alla älskar dom :) flytten med soffan gick bra, vi fick plats i pappas bil och i sibelles... räckte med en körning, i och med den var i bitar så var det inte så tungt för oss att bära!


Jobba natt imorgon! *nervös* kommer jag kunna hålla mig vaken?




Nu ikväll har jag gjort mig en underbar middag! handskalade räkor med blandsallad,paprika,mini-majs och rhode island dressing till! sen ett jätte gott vitt osötat bröd med olivolja och havsalt som jag rostade och hade smör o ost på! skit gott!
Se Själv :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback