halvdag i Lund :)

Igår vaknade jag tidigt! skulle iväg till lund och kolla affärer med carro,therese,madde och hennes bebis :) det var trevligt! vi kollade runt i lite olika affärer jag skulle inte handla ngt spec men behövde trosor och en mascara så det unnade jag mej! sen åt vi på mcdonalds och sedan strosa vidare.... vädret var till behag också mkt skööönt =)

efter lundatrippen så åkte jag hem o halvsov en  timme, sen lagade jag lite mat och slappa.. sen slappade jag vidare sedan med carro som sällskap! (typ som förritiden) haha ..bakfulla o slappade jämt :P käkade massa godis och chips samt kollade på kristallen 2010! fast mest skrattade så vi blev rent yra! hahaha vi har så jäkla kul alltid åt allt o inget! fattar inte det, men det e ju underbart att man kan skratta på det viset!

efter våra skratt o våra riktigt störda,sjuka humor.. så tog vi en runda i höör och sen gick vi hem å sov :P det var den fredagen det MKT trevligt =D...& tindra var nog lite trött på oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback