Höst!

Hösten är verkligen här nu, känns i luften! men så länge det är sol så är det mysigt =) höstkläder e i.af kul hehe, annars vet jag inte om jag gillar att det ska bli kallt direkt! har varit ute i dag hade på mig mina fina boots i klack och min skinnjacka =) sånt är kul ia.f! var inom banken och sen på konsum...

Den senaste tiden har jag tagit de lugnt, festat lite,städat,pysslat,handlat lite m.m.. sovit länge =) jobbat ett par dgr, lite lugnare med det, men nu har jag en hel veckas jobb framför mig nu... och tvätta har jag inte fått gjort! har tid på onsdag om jag inte måste jobba annars får jag tvätta upp underkläder och dyl i vasken! haha

Skall hämta ut ett paket sen idag som kommit på posten, spännande :-) sen ska jag hem till sibelle!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback