Jobb!

Denna veckan är det mer eller mindre jobb..har fem kvällar att jobba nu på rad... kommer vara trött  ihuvudet sen men så är det! har hela helgen också, men de gillar vi! Löning på måndag! och denna lönen var underbar :)

nästa vecka ska jag gå bredvid på natten! 1 natt på själva björkvik sen 1 natt i nattpatrullen som patrullerar runt på de olika björkviks hemmen! ska bli skoj faktiskt! hoppas jag klarar av nätterna sen själv bara.. med tanke på jag är en ung klen tjej i fall det blir hot och våldsamheter o man är själv...... och där är mörkt och läskigt, är ju typ mitt ute i skogen haha :S


Imorgon kväll jobbar jag med patrik :)) ska bli trevligt! vi ska käka tacos :)

Nu ska jag äta riskakor och kolla lite på tv!


Pusshejs .

 Jag o mina fina jobb fleece jacka =) (ser dock sjukt sur ut)

 Nya blomster.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback