bakis dag....

igår gjorde jag inte så möed mer än att sova, ha huvudvärk deluxe!!! kollade film...... & blev en 1 timmes promenad i stenskogen med alex! det var jätte härligt väder! stötte på både det ena och det andra djuret=) ekorrar, igelkottar,fåglar och en stor rådjurs flock som hoppade rakt framför oss ! mysigt :D

å när vi skulle gå in i skogen vid ringvägen är där en bro in och där möttes vi av en röd katt"! blev helt chokad för han bara stod där o tittade så mänskligt på en! haha han kom fram till oss och började styla sig och hoppade på räcket på bron och hamna nästan nere i bäcken haha.. han var dööö söt... sen gick vi in i skogen å han hängde efter =) sen följde vi han hela rundan han sprang först.. å väntade på oss och jag till och med bar han en bit o krama å pussa på han =) adorable säger jag bara!!!!! och så jamade han så gulligt och pratade typ med oss =)

han var nära att följa oss tillbaka enda in till byn men han bodde nog på ringvägen för han sneddade dit sen när vi kom ur skogen...hoppas jag träffar han igen, gullet!

han var verkligen som en hund som man var ute å gick med....  han var inte alls skygg...

lägger upp någon bild på det lilla livet =) fäster mig så lätt vid djur, så känndes jobbigt å gå utan han sen =(


Idag har jag vatt å handlat lite mat till mej å tindra, och plockat undan lite här hemma, vatt ute i solen, suttit på balkongen & njutit, rastat tindra på baksidan å nu lyssnar jag på musik.. ska snart ta en bit choklad ;)

hej å hå!


Kommentarer
Postat av: Sis

Söt kisse=)

2011-04-11 @ 23:28:48
Postat av: ia

Aw sööötis katt!! Så härligt väder vi har haft de senaste dagarna! Vi har också vatt ute o gått en massa :) det är underbart!! Men du.. Nu måste det väl snart va dax för dig o bli moster??? :D pusss fina!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback