Mys,fika,shopping i k-stad <3

Idag har jag varit hos bästaste syrran med bebis =) tuffade dit med tåget runt middagstid för att luncha på barbacka baby cafe =) vi fika baguette, kakor,kaffe....mysig stund.. och det var ett baby cafe så där var massa mammor med bebisar och lekrum till dem =) så efteråt gick vi in med levi säkert en timme å lekte ! han var lite rädd för dem andra ungarna! haha så han grät lite å höll sig gärna till oss :) såååå söt !

sen gick vi in till stan, ia skulle köpa påskliljor =) och jag skulle kolla efter vår jacka och vår skor! hittade exakt vad jag ville ha på stadium men inga bra storlekar =( så blev skit ledsen! men sen innan bussen gick hem till dem så sprang vi inom intersport! å där hade de mina skor i rätt strl=) fick ha 2 strl mindre i converse än vanligt... skumt... å hitta en fin fin vit vårjacka =) tack ia för du var så tålmodig i allt mitt springade och provande haha! <3

när vi kom hem sen så laga vi (ia) gooood middag! quorn gryta med lök, paprika och curry med ris till =) smaskens tyckte både jag och levi!!


vi kollade på tv och lyssnade på melodifestivalen skivan och mös och hade en trevlig halvtrött stund i deras lgh!

fick även fina presenter eftersom jag fyllt år :) jag fick: En grytlapp som var en muffins, en kökshandduk med ett muffinsrecept =) två glass-skedar och en förvarings porslins burk =) och en stor kak burk :D

tog tåget hem sen vid 23.00... dags för bingen nu! första dan på nya jobbet imorn!


pusshaaaaaaaaaaaaj*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback