övertrött AB!

är jag! nu är jag i gång och jobbar helg igen...en dag kvar sen ledig! har sånna mördar pass från 8-20...:/ är ganska mör efter det...äve om det finns timmar man bara sitter o glor så är det endå påfrestande.... blir alltid så skrattig när jag är övertrött och gubben jag jobbar med är precis likdan så det blir nästan jobbigt emellanåt.

han både ser rolig ut och skrattar roligt hahahah :P

han sa bland annat när vi såg ett program och männsikor som har en sjukdom så de blir som "jättar" så skratta han och sa att snacka om att man själv ligger i lä hahaha.. ja bara garvade... och så sa han men det e ju ganska bra för dem , de kan ju söka sig till filmbranchen och spela i skräckfilmer! haha, så skratta jag men han va seriös! jo,jo, sa han, de kan ju tjäna multum där! hahah altså svårt att beskriva men ni skulle bara höra han!

och sen fråga jag han om han hade barn egentligen , då sa han nä asså, nä asså det har jag faktiskt inte, och innan han var klar med meningen så garvade jag, och han med haha..sjukt va ? så sa han nä det blev faktiskt inte av och så garv på de.... :P

och vi har en brukare som har konstiga läten ibland, och en gång efter vi ätit så börja han låta/skrika där inne, så sa min kollega, ja han måste gillat maten , hör bara jublet! HAHAHA

altså det e sånt hela tiden, och jag som redan e så fnittrig skrattar åt allt, oavsett om det kanske inte är kul egentligen.... vi till och med skrattar åt folk på tv:n och åt skumma reklamer...tur han e på det viset och inte sur ia.f =)


nu ska jag läsa lite i min spännande bok, "lär av dina tidigare liv"..kan inte få nog av den , är så inne på det... ska köpa de andra böckerna med.. "livet mellan två världar" och "livet på andra sidan" (vårt hem)

läser ju aldrig i vanliga fall, men detta går helt an ;) är ju verkligen min starka sida!

kram å godnatt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback