gott nytt år!

på er alla =) kvällen skall spenderas i eslöv hos mormor och morfar =) syster och mathilda ska också med =) min älskade mathilda! älskar att få träffa dig så pass ofta! lilla gumman...

Igår träffade jag rebecka på kvällen, några veckor sedan vi träffades sist! vi skulle byta julklappar, hade dock inte hunnits innan!!! vi drack te och åt choklad och snackade skit! fick verkligen jätte fina saker av henne, blev sjukt glad!!! :D

fick en stor guldig påse som innehöll: en fin mönstrad te kanna (vilket jag ville ha och behövde) glögg-te , en burk man kan förvara kaffe/the eller kakor i och lite choklad kolor =)

själv gav jag henne ett kit från the body shop =)

halt ute som attan var det igår när jag skulle promenera hem sen på natten =/


GOTT NYTT 2012! /LINA Å TINDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback