Julfirande i Arvika

hej å hå!

ursäkta för min bloggtorka senaste veckorna, men jobbar mkt och sen har jag varit sjuk! dryg förkyldning och hosta =((

men tänkte fatta mig lite kort om min julhelg i arvika med fam.erving (syrrans sambos familj)

jag tog tåget till halmstad på dagen den 22 , sen möttes jag upp av emma,janne och älskade mathilda <3 var bilfärd upp till värmland =) tog oss ca 8h med två timmars paus p.ga av lunch och middag =) mysigt att komma ut på lite roadtrip! och stanna och äta på mys ställen... givetvis lite godis och chips gick ner i bilen ;)

var skönt att komma bort, då man sovit mkt, vilat,kollat film, ätit m.m. =) en skogs promenad gjordes oxå, där är typ bara skog så det passade mig som handen i handsken... lugnt å skönt...

jannes systrar har en del barn, så det var givetvis tomte på julafton för dem =) och massa massa julklappar öppnades! och vi vuxna spelade julklapps spelet, där jag fick en massage grej batteridriven, som man kan köra på ryggen eller varsom!

vi var nog en 15 pers, så det var fullt hus! men vi hade ovanvåningen för oss själva =)

har myst mkt med mathilda, somnat med henne , kramat, matat och gosat! ååh gullunge, saknar dig redan!! men vi ses till nyår igen :)

tänkte lägga upp lite bilder....


puss å kram hoppas er jul varit fin...........



min vinst i julklapps spelet + en marsipansgris och ett presentkort på the body shop som jag fick av sis



Kommentarer
Postat av: Biggy

Tror hon saknar sin moster med=) Skiner ju som en sol när hon ser dig<3 Vi ses till helgen igen! Sover hos pappa men kom du över när du har tid, är där från torsdag kväll. PÖSS

2011-12-27 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback