Fjant katt!

När jag kom hem idag så skulle jag ladda min tlfn i vanlig ordning! men när jag tar upp sladden ser jag att den är av! va?? har ja små möss här som springer å gnagar?? och just då kommer tindra fram å börjar gnaga på den avbitna sladden jag har i handen! aha! så det är du!!! haha dumma katt! det värsta är ju att hon kunde fått ström i sig :S fy....

så jag fick snällt gå ner till crazy disk och köpa en ny 250 spänn!!! tack tindra!!!

då när jag pratade med honom där inne sa jag att min katt gangat sönder min sladd.. han bara skratta å sa ja det kan dem ju göra... bara jag som inte visste att katter gnagar på sladdar? hmm....




Kommentarer
Postat av: Sis

Ser ut som hon kickboxar!

2011-02-26 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback