helgen är över..

Ja det går snabbt som vanligt!

I fredes jobbade jag till kl 13.. sen åkte hem, sen kom tobbe på besök! var längesen jag såg han! vi drack te och snackade jobb ..vi hjälptes även åt att klippa tindras klor!!! :)

sen på kvällen kollade jag lets dance å åt lite mörk choklad..:) blev en tidig sänggång...sen var det lördag... och jag tog tåget in till lund=) solen sken å det var jätte härligt! skulle byta min smink väska, å fick hem en annan som dock oxå var för liten!! drygt! så får vänta till i vår när de får in nya större väskor eller boxar.
sen köpte jag även två nya bh:ar + trosor inne på triumph! blev jätte nöjd =) behöves verkligen!!!!

och sen när jag kom hem, städade jag lite grann å lyssna på musik...sen kom tommy på besök.. år o dar sen jag träffade honom..vi drack lite vin å cider och lyssna på musik och var ute å promenerade i den hemska kylan  men det var trevligt! fick massa bra tips om allt möjligt.. han är grym på datorer, bygge,träning,mat ja m.m. haha!

... sen var det söndag då.... blev mc donalds i eslöv med Carro! och lite godis på hemmakväll! sen hem till henne å inta soffläge! kom in på ordet: styvfar m.m. som blev en ren sjuk historia till slut!! haha att vi aldrig kan sluta överdriva å spinna vidare på alla våra "historier" haha.. men kul var det, fick ju ingen luft till slut!


Idag då skulle jag tränat på kvällen men jobbet ringde så ska bege mig dit vid 16 tiden..


hej så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback