Lovely levi & Ia <3

Har inte hunnit blogga sedan jag kom hem från K-stad igår..jobbade kväll igår och dag idag! men onsdag på dagen tuffade jag med tåget till k-stad och mikaela & levi bebis bus! solen sken å det var jätte härligt!!! de mötte mig på stationen och vi gick genast och inhandlade mat å gottis för kvällen =)

väl hemma fick jag se deras ny köpta lägenhet! gud så fin!!!! verkligen! fin å ny renoverat kök m.m.
vi lagade tacos! massa gott!! och gjorde en bryle pudding till dessert =) och sedan käka vi cheese crisps och choklad+ kinder ägg och såg en film ;) vi såg eat,pray & love ! ganska kass!

vi snackade om allt möjligt och mös med levi! han fick en fin preset av mig eftersom han fyllde 1 år i januari :) köpte fina lådor till honom med olika färger och mönster, de var märkta från 10-1 ,han ska lära sig sätta ihop dem i rätt ordning, från liten till stor, han var ganska duktig redan faktiskt .

blev en tidig morgon, med tanke på bebisar vaknar tidigt :P gick upp käka frukost vid 08.00 tiden och kollade barnprogram.

tog senare bussen in mot stan för en god fika. och promenad inne i stan. Blev lite handlat på MakeUpStore, en smink väska och en cover all mix. men ska in å byta väskan tror jag den var lite för liten för allt mitt smink!

mötte sedan hennes mamma på stationen och snackade lite =) sen tog jag tåget hemmåt vid 15.00 för att infinna mig hemma hos tindra å jobb!


haft underbara dagar, måste göras om snart!


Love Love Love <3<3<3






Kommentarer
Postat av: ia

Det va dem mysigaste två dagarna på lääänge!! Vi saknar dig redan massor! MÅSTE ses snart igen!! Massa love från mig o levi loppan!! Haha han sitter just nu o Leker med sina fina lådor! Det är det ENDA han vill leka med, världens bästa present ;) <3<3<3

Postat av: sis

Kommer nog tyvärr blir svårt att komma i februari. Men 4-6 mars kommer jag/vi ner. Jag ska fixa håret hos Molly den 4 på dagen. Tänkte jag kunnat komma till dig sen? Janne kommer ner den 5 på kvällen, då ska jag på klassfest från högstadiet. Ska på dop den 6. Hoppas allt är bra och att du får mer jobb än en annan! pöss

2011-02-14 @ 10:54:19
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback