Malmö!

Igår var det dags för ett besök i malmö =) var ett tag sedan jag träffa Eleonore nu igen men igår var d dags igen =) mysigt!! tog tåget vid 1800 tiden å sedan möttes vi på stortorget! mat&bio stod på schemat! vi gick till harrys å fick ett mysigt bord! å gud vad god mat!! vi beställde kyckling bröst fylld med creemcheese och potatis och god sås till med svamp å paprika...å tog varsin öl till ;) till efterrätt blev det friterad camenbert med hjortronsylt för mig och kladdkaka med limesås å bär för elli :) sjuukt god mat! satt där en bra stund å pratade och kollade lite på melodifestivalen på deras storbilds tv....


sen promenerade vi bort till SF där det var dags att se love and other drugs! den var bra men kanske lite långtråkig emellanåt.. lite godis å popcorn till offcourse ;) sen sprang klockan iväg och jag skulle med ett tåg 23.30 men det kom aldrig så fick vänta till 00.00 :( kallt som attan var det och våra näsor var rödare än någonsin :P

men hem kom jag tillslut, och tindra blev glad :) <3

var helt förvirrad först när jag kom till malmö då dem byggt om stationen! trodde jag var på kastrups flygplats, såg typ ut så! skit stor har den blivit, skummt att man inte ens kan känna igen sig hahaha!


lägger upp lite bilder... glömde dock fotta våra smarriga desserter!!


PUSS!



Kommentarer
Postat av: ia

Gud så mysigt ni verkar ha haft det! :) Massa love till dig o Tindris! Hoppas vi kan se er snart igen :)<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback