Tillägnat......

"jocke"

Du är nog den enda jag känner som inte lämnat ett rum utan att beröra alla <3
så sjukt snäll, med ständigt ett stort leende på läpparna
omtänksam, ställde upp/hjälpte en så fort det var något!
någon man kunde lita på, och alltid prata med!
En underbar kille i sina bästa år, hade så stora framtids planer,
så fort jag började jobba tillsammans med dig märkte jag hur kul det skulle bli!!!
när du sedan bytte enhet så blev det genast tomt på hela stället..tror fler än jag kännde så..
vi har följt dig på FB i dina bilder från Thai och sett den otroliga filmen på matchen du vinner!
så himmla duktig för din ålder.

Jag önskar dig allt det bästa jockeboy och tänker på mamma Tina och lillebror hela tiden...
hoppas du fightar vidare där du är nu, lycka till!


Jocke------>  http://www.youtube.com/watch?v=ral9wrlnhlI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback