Burlöv center med carro!

Idag har jag å carro varit på burlöv center, det är fort.f REA så lite fick man faktiskt på REA =) brukar annars inte lyckas hitta ngt på just rean.

Carro bokade sin resa till thailand med inne på ticknet affären , i mars åker hon i väg på sin bartender kurs !

vi käka på mc donalds med och gick och strosade.... då slog man ihjäl denna dagen med.. imorn blir det massa tvättning + städ!

Lägger upp lite bilder på vad jag handlade idag: Bl.a lite smink från Make up Store och kicks ( hade ju presentkort på kicks sen jul) , fick en gåva från make up store när jag handlade, det var ett gult nagellack och en grön ögonskugga och en läpp penna =)

sen handlade jag ett par stövlar, en kofta och en ny almanacka och ett note-block samt lite fina pennor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback