super rolig helg!

när man känner sig så där lite vissen och nere så behöver man folk omkring sig o ha det lite kul!
å det e precis vad jag haft denna helgen. jag jobbade till 13.00 i fredes,  sen döck "bror" micke upp! vi stack o hyrde filmer och beställde mat, sen hade vi ett filmmaraton hela kvällen, och carro kom också över! vi tramsa o flamsa och hitta på massa skit haha! han han hade en sån söt katt på telefonen som härmar allt man säger lät så sjuukt kul ! det e dem här iphone (sen), dem har allt =P

vi såg bl.a salt med angelina jolie, the wrong turn 3,. och några action och komedi filmer mins inte vad alla hette. och hemmabion fungerar som det ska ;)

the wrong turn är så äcklig haha men ändå komisk sånna äckliga inavels människor som hoppar i träden och skriker o skrattar och köttar människor, de ser inte kloka ut, en hade sånt blont/grått fnasigt hår som flög, fick höra att den var lik mig hahahhahahah

åt pizzor, kebab, chips godis m.m. haha inte konstigt man nästan var spyfärdig tillslut!

jobbade igår kväll så micke fick vara här hemma sjläv, men han diskade o städade undan lite o tog hand om min katt.. och han lämnade mig och hämtade mig på jobbet... service!

idag har jag varit ledig- vi sov länge! gött!

vi hängde upp oss på den där comhem reklamen där de säger "royal ve cheese" så det gick i repeat här i olika röster haha...


nu har man en 7 dagars arbetsvecka framför sig... så ska bara slappa ikväll.. jag o carro var ute innan och gick men det var så glas halt så man var ju skit rädd :(

hoppas ni haft en bra helg ni med....


Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback