trevlig/festlig lördag .

Igår sov jag väldigt länge, hade jobbat natten! men efter jag vaknat till liv bestämmde jag å elli vi skulle ses :) hon tog tåget hit från malmö (där hon numera bor)

hon kom hit vid 18.00 tiden, vi stack direkt å handlade mat! det blev en god stor sallad som innehöll: avocado,vindruvor,blandspenat,mini-majs,tomat/gurka.. sen hade vi keso med lök till och några skivor melon =) sen grillade vi halloumi ost till det! gud så gott!

vi kollade film och pratade och hade det trevlgit som vanligt <3

sen åkte hon hem vid 21.00 tiden å då gjorde jag mig i ordning för att sedan ta min vin flaska bort till carro för att sedan gå och dansa lite på luckys lada! var skönt att komma ut lite igen...var sjukt längesen sist!! var bara jobbigt att gå hem sen på natten, såå ont i fötterna :S

träffa massa kompisar där nere o även lite nytt folk..en rolig ute kväll, blev bara en drink på stället. Kunde räcka för mådde ändå inte så bra när jag vaknade ;)

och snacka om att tindra blev glad i går när jag äntligen kom hem! men sur när jag ville sova länge :) välte ner allt och sprang här och var helt tokig, så hon fick bli inlåst på toaletten....


nu ska jag se en film!


lite bilder....

(min nya skugga från MAKEUPSTORE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback