<3

idag för 53år sedan föddes världens finaste människa! nämligen min mams! åtta år sedan har snart gått sedan jag miste dig.... varje dag är fortfarande extra tung utan dig vid min sida....hade behövt dig varje dag i stöd, kärlek,skratt m..m.. men tycker jag klarat mig bra ändå och blivit en bra tjej! och det vet jag du tycker =)


livet är inte en dans på rosor, men det är inte meningen heller...det är en hård skola vi ska lära oss utav! varje liv har något man måste gå igenom....
det som kä'nns skönt att veta är att det inte är här vi kommer i från, detta är inte vårt hem... vårt hem är det stället du är på och väntar på mig/oss till vår tid från detta livet är över.... då åker jag hem igen..hem till dig å all den kärlek och värme som vårt hem har att erbjuda! och det är stort!


tills dess så vet jag att du finns vid min sida... och hjälper mig på ditt sätt du kan och våra själar är samansvetsade, det vet jag!


Grattis igen underbara marie anette jacobi! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback