hörby marknad med familjen <3

igår jobbade jag till 13... sen åkte jag hem och powernappade lite ;) gött... sen blev det en sväng in i duschen och hoppa i sommar klänningen för det var dags att bege sig till daddy dj där syrran,janne och mathilda väntade <3

vi skulle till hörby marknad och gå en sväng... pappas mona var också med, kul att träffa henne =)

och jag tog med mig carro! trångt som attan med folk var där, som vanligt och attans så varmt! men vi gick några varv och sen blev det köpt marknads godis och godis remmar och körsbär =) mums!!!


sen åkte vi hem till pappa och åt munkar vi köpte på marknaden med och drack kaffe och pratade några timmar och jag matade och mös med min syster dotter såklart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback