första dagarna på semestern..

Har varit sköna =) jag och rebecka har varit ute på flera runder runt vaxsjön och powerwalkat! duktigt och kan behövas!! har solat en del med och ätit massa jordgubbar m.m. =)

sen städade jag och pappa mitt förråd igår och slängde massa skit på tippen! skönt! sen rensa jag ut vinter kläder och jackor, skor och la ner i kartonger i förrådet, så jag får plats med sommar plaggen! perfa!

Igår var jag nere på laroh stedht och köpte en jätte fin klänning och en vit kofta till ! lägger upp bild ;)

sen hämtade jag ut två böcker: Leila lindholm a piece of cake, nu ska det bakas cupcakes!! och sen sylwia browne, besök från andra sidan... spännande!

tänkte skriva några rader från boken, om andra sidan, tyckte det var så himmla fint *


när vi dör, lämnar själen vårt skal (vår kropp) vi leds in i en tunnel av guds heliga vita ljus, ungefär tvärs över  oss i tjugo trettio graders vinkel...och det känns inte för ett ögonblick som om vi är döda utan vi känner oss mer levande och hänryckt än vi någonsin kunnat föreställa oss här på jordelivet. bekymmer,besvikelser,vrede,bitterhet och andra negativa känslor smälter bort och ersätts av den frid och den kärleksfulla förbehållslösa förståelse som vi mins från vårt hem "andra sidan" som vi är påväg att återförenas med.
guds heliga ljus väntar att få omfamna oss i slutet av tunneln där vi möter våra nära och kära från ALLA LIVSTIDER VI HAFT! till och med våra husdjur från varje livstid finns där för att ta emot oss , och djuren är så ivriga i sin gläde att se oss att de mänskliga själarna får vänta i sin tur att ta emot oss..


gulliigt va ? =)

visste ni att andra sidan ligger bara en meter ovanför jordytan???  och att där alltid är 25 grader varmt.....



lite bilder...






Kommentarer
Postat av: ia

Åh jag har samma klänning :D den e så fin!!! Gud vad intressant det om andra sidan! Den boken måste jag med köpa! Om andra sidan bara ligger en meter ifrån jordytan så måste det ju betyda att våra bortgångna finns mycket nära oss :) så mysig tanke!!

Saknar dig sis! När vill du att jag ska komma hem till dig o ha mormor o fröet mys? Kan komma o sova hos dig nån dag! Anders går på sin semester på midsommar, sen kan jag komma när som :D<333

Postat av: Sis

Söt klänning!!

2011-06-17 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback