nollornas dag!

det var det verkligen igår =P hade återträff med fia .. tror det var 3 år sedan vi sågs sist..och då träffades vi bara snabbt på björka.... så det var jätte skoj att träffas en hel dag och snacka och ha skoj!!! =D

satt mkt ute på balkongen och snackade om alla våra tonårs tider och moppetider och kärlekar och hemskheter m.m.... lagade sedan tacos =)

så fort vi sågs så garvade vi typ hehhe.. tror inget slår vår sjuka fantasi och humor...och hon är så j*vla rolig..garvar så fort hon säger ngt haha... typ som " ja men han kan ente ha vatt lycklig, han tänkte att där har ja min chans att dö, när han fick lunginflammation, nu skiter jag i detta" haha...

eller när jag berättade om förra sommaren då sis sov över när jag råkade visa ****** i fönstret! haha och bilar tutade utanför, vi dog av garv! då sa vi att ja kanske de som skulle in på boijertz o ha bullar såg det! jo men då tänkte de: ja men vi går upp och tar den bullen där i fönstret istället, den är ju trots allt skivad o klar!! haha ööö! :P bara med fia man kan komma på nåt sånt  sjukt =P

sen skulle vi tvätta fias bil, och tror ni vi fattade hur??? nej! vi blev dumförklarade (som vanligt) på både preem o statoil, haha men till sist fick vi av antenn jäveln på statoil med hjälp av en tång! sen tog d hundra år inann biltvätten startade! kanske inte så kontsigt när man inte kör fram till stoppet! haha idioter....

lite läskigt var det allt att sitta där inne under tvätten... men hon på statoil frågade om vi skulle sitta inne i bilen under tiden, så sa jag JA! Så tittade hon kontsigt och sa: okej? det brukar man inte göra men visst gör ni det . HAHAH!

en grej som var så¨rolig var att fia berättade om deras katt de hade innan, när hon och hennes kille hade haft sex så hade katten hoppat upp i sängen och slått till kulorna på killen sen kutat ner igen, haha what? den katten hade ju humor :D

NU är det helg och fint väder, ska hem till annikos ikväll får se vad som sker mina vänner =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback