semester är verkligen inte fel...

speciellt inte om man får spendera dagar med sin goa syster dotter <3 har verkligen fäst mig vid henne, så go!! så snäll och skriker aldrig nästan..bara skrattar och jollrar =) gosan.....

anlände i onsdags em/kväll... vi beställde sushi som avnjöts i deras apartment! mkt gott... sen tog vi en promenad ner mot havet och köpte varsin mjukglass =) så gott!

torsdagen stod ullared och ge-kås på agendan! tog med oss en fika... lite goda lax klämmor och choklad wienerbröd... vi var där inne ca 3 timmar och mathilda sov hela tiden, så det var skönt ! blev en del pengar brännda men är så glad över mina köp!

när vi kom hem stack vi och handlade mat... blev midsommar mat =) sen sov vi ganska gott den natten sen... efter att ha sett en äcklig psyko skräckfilm!! en mamma som dödade sina barn! så hemskt!!!

på fredagen sen så tog vi en tur in till stan , jag hade ett present kort på dimoda, en inredningsbutik så fick handlat fina jordgubbs muggar och skålar i handmålat ....


sen köpte jag även en parfym och ett nagellack.... sen blev det en lunch, brunch typ.... bakpotatis med tonfisk röra på brotorps gården..,, mmmm =)

på kvällen sedan styrde jag min kos mot höör! där annika väntade och hjälpte mig lasta in alla mina kassar!! sen tog vi ett glas vin och snackade... nu har jag en hel del att packa upp m..m


slänger upp lite pics !!




här kommer bilder på min ullareds shopping :P blev massa heminredning och till balkongen! våg till köket, hushålls artiklar, hårfön, salt & peppar kar, underkläder, nescessärer till smink, godis, örhängen, nya tallrikar/skålar,nattlinne m..m =)





ett katt gym till tindris :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback